simtindu-se cu musca pe caciula in urma mesajului
despre criticile fara continut, diegis a tinut sa se
scoata in evidenta...cu inca o critica fara continut.
nu era nevoie, ceilalti intelesesera ca in mesajul
anterior era vorba, intre altii, chiar de diegis, din
cuvintele-cheie "critica", "venin" si "invidie".

am cerut o propunere utila. i-a fost imposibil sa o
faca.

cum era de asteptat, diegis nu numai ca flutura
aceleasi sloganuri goale (mediocritatea este
plictisitor de previzibila), dar confirma exact cele
spuse in mesajul respectiv despre cei care critica dar
nu construiesc nimic.

din cauza ca nu pot.

sa continuam lenea intelectuala, aromata cu picaturi
de venin si invidie. daca te-ai plictisit, schimba pe
canalul cu Jerry Springer, sau citeste ultimul numar
din Romania Mare, iti sunt mai potrivite.

cu tot respectul cuvenit (care este, evident, foarte
scazut),

A.R.

--- dan_d_n <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Anumite persoane care se perindau si linguseau cu 5
> ani in urma pe
> la intalnirile cu tov. Geoana, dupa ce s-au lingusit
> si in recenta
> vizita americana a presedintelui Basescu ca si pe
> timpul iliescului,
> in vizita sa la Cleveland in 2003(s-a vazut), tot
> incearca de la o
> vreme sa se bata cu caramida in piept prezentandu-se
> drept mari
> lucratori "pentru Patrie"(titlu de gazeta
> ostaseasca, regret dar se
> potriveste:)), neobositi patriot(arzi)i, trambitand
> [...]

Fair play? Video games influencing politics. Click and talk back!
http://us.click.yahoo.com/VpgUKB/pzNLAA/cUmLAA/RR.olB/TM