Foarte interesant. Dar previzibil !
Astept cu interes un control de fond si la asociatiile de "interes" public, din Romania.
Si de ce nu si la alte asociatii din America, Europa, care au primit bani de la statul Roman.

From: george
Sent: Thursday, September 29, 2005 10:39 PM
Subject: [romania_eu_list] Fw: din multiplele jafuri ale PSD-ului

Jaf la "Romanii de Pretutindeni"

Agentia Romanian Global News a provocat ieri reverberatii in media romanesti dupa ce a inceput publicarea unui Raport autentic privind jaful de la Departamentul pentru Relatiile cu Romanii de Pretutindeni (DRP). Avand in vedere interesul public, ZIUA preia extrase din acest Raport, disponibil la www.rgnpress.ro si a carui autenticitate si-o asuma Agentia RGN. Textul de mai jos apartine in integralitate Agentiei RGN. Titlul si intertilurile apartin redactiei. (D.E.)

Fonduri dirijate de diplomatii PSD

Asa cum am anuntat deja, pentru ca luarea unor masuri ce tin de autoritatile de control ale Guvernului intarzie sa apara in cazul raportului de evaluare privind cheltuirea fondurilor alocate romanilor din Basarabia pe anul 2004, Romanian Global News incepe publicarea unor parti relevante ale acestui raport.