In a message dated 03.10.2005 17:08:43 Pacific Daylight Time, [EMAIL PROTECTED] writes:

Subj:[romania_eu_list] Re: Raspuns domnului
Date:03.10.2005 17:08:43 Pacific Daylight Time
From:[EMAIL PROTECTED]
Reply-to:romania_eu_list@yahoogroups.com
To:romania_eu_list@yahoogroups.com
Sent from the Internet

Astept inca cu mult interes raspunsul dumneavoastra, stimate domnule
Neculai Popa. Desi tacerea este si ea un raspuns, va asigur ca
acesta nu va afecta respectul meu pentru dumneavoastra ca persoana,
ci cel mult parerea fata de ideea unei organizatii care se
autointituleaza "reprezentanta a romanilor de pretutindeni", parere
pe care va asigur ca o voi comunica realist (nu in
parabole "poetice" de factura paunesciana ca altii), ca orice roman,
mai departe apropiatilor mei romani din US, colegi de munca,
studenti, prieteni, etc, in cazul vreunei discutii pe acest
subiect...

De asemenea, daca se permite, as mai adauga o intrebare: ideea
de "organizatie non profit care reuneste sub umbrela sa peste 70 de
asociatii romanesti din intreaga lume" nu credeti ca
include/includea indirect si posibilitatea/inlesnirea
controlului/manevrarii acestor organizatii in interesul
unui "centru" de Putere?

Cu respect,

Dan

> cand, unde si in ce mod persoane care acum se afla in
> conducerea "noului" CMR, au luat atitudine, au protestat in vreun
> fel fata de inmanarea unei medalii de catre CRIMINALUL Ion
Iliescu,
> [...]

> organizatie americana non-profit cu sediul în Atlanta,
> Georgia, U.S.A., functioneaza în România, Bucuresti,
> sectorul__, str._________________nr._____si este
> înfiintata în baza prevederilor Ordonantei Guvernului
> României nr.26/30 ianuarie 2000 cu privire la
> asociatii si fundatii si a Hotarârii Guvernului
> României nr.____/2002. Reprezentanta este înregistrata
> în Registrul asociatiilor si fundatiilor de la grefa
> Tribunalului Bucuresti sub nr.______ din
> ___________2002.
>
> "CONSILIUL MONDIAL ROMÂN REPREZENTANTA BUCURESTI - ROMÂNIA
PROIECT"

> afirmatia
PD,
> astfel de

   In raspunsul meu anterior acestor doua scrisori ,va promisesem recunostinta in cazul in care veti reusi sa aduceti probe, cum ca Consiliu s-a gudurat pe langa PSD si acum pe langa PD.
   Nu ati adus nici-o proba pana acum, in schimb imi certi mie sa aduc dovezi cum ca nu am fost javre , n-am dat din coada, nu ne-am gudurat pe langa javrele cele marii, dulaii Romaniei de azi.
   Inteleg ce vreti de la mine, dumneavoastra vreti ca eu sa ma invinovatesc de niste fapte pe care dumneavoastra ni le puneti in spate si pentru care nu aveti nici-o dovada oarecare.
   Este si aceasta o tehnica, ti se arunca o acuzatie fara nici un temei , esti presat sa ti-o insusesti ca dupa aceiea sa fabrici tot felul de povesti pentru ati dovedi tie insuti vinovatia.
   Acuzatiile dumneavoastra imi sunt streine, dar inversand rolul, ce-ati spune daca v-as invinui de securist( este numai o gluma , un scenariu) si nu as reusi sa viu cu nici o proba,  asa ca sa ma aflu in treaba,in schimb, v-as cere politicos sa dovediti ca nu sunteti turnator.
Este ridicol, nu?
   Domnul Popescu a plecat dela noi atunci cand si-a dat seama ca nu ne poate      manervra, domnul Popescu a ramas singur.
    Aveti sentimente negative  fata de Iliescu& Co, spuneti in scrisoare, deoarece ati trait momentele 89-90-91, in schimb eu am sentimente de mila si scarba fata de toti acei care au intemnitat o natiune intrega si care si acum ii soarb si ultimul strop de sange. Din toti acei ani multi de frig si foame , foame cumplita, auziti, foooaaaame, onor Compania Iliescu mi-a rezervat numai 14.
     Dumneavoastra ma intrebati daca am protestat impotriva medalierii fostului presdinte de catre Iliescu, dar cine altcineva decat eu a postat lista cu medaliatii.?
     Am cerut presedintelui sa refuze decoratia, s-au cheltuit tone de cerneala, luari de pozitii si cuvinte care dor, restul este al nostru , este durerea noastra.
     Toul este posibil, in ziua de astazi totul este controlabil , totul si taoate pot fi controlate de la ,,centru,,.
      si acum o intrebare:
     Daca ati emigrat pe criterii profesionale, dupa cum spuneti si nu faceti parte din nici-o organizatie, de unde aceasta pasiune pentru organizatii sau organizatia CMR?
      Lasati-le in plata Domnului, lasati-le sa-si duca crucea, atat cat mai pot , caci maine vor fi istorie iar dumneavoastra nu veti mai avea pe cine trage la raspundere, atunci veti ramane singuri , numai dumneavoastra, profesionoistii si va fi trist
N .Popa.