Interesant!

Daca imi e permis sa intreb: voi credeti ca studentii dau spaga la cazare pentru ca dorisera sa tina niste bani de buzunar sa-si duca prietena la un film/inghetata/bere - iar prietena i-a parasit si ei nu mai au ce face cu banii - si de AIA dau ei spaga? ca n-au altceva mai bun de facut?
???

In plus: credeti ca persoanele de care depinde cazarea si se lasa spaguite, au acel gen de caracter care se va lasa influentat de niste afise / pliante / bannere / whatever?

Voi credeti ca de AIA luau / dau ei spaga? ca nu existasera pana atunci tricouri, bannere, fluturasi?

hm! mi-ar place sa traiesc intr-un astfel de oras..... ;)))

Codruta

Pentru atingerea obiectivelor proiectul va promova doua tipuri de mesaje:

Ø        exprimarea atitudinii ferme a organizatiilor studentesti impotriva oricarei forme de stimulare ilicita a membrilor comisiei de cazare;

Ø        enumerarea punctuala a riscurilor la care se supun prin incalcarea rigorilor legale legate de normele anticoruptie.

In plus, proiectul urmareste cointeresarea si participarea membrilor din cadrul comisiilor de cazare. In acest sens vor fi postate 250  afise si 4 banere cu sloganurile manifestarii in spatiile de desfasurare a activitatii comisiilor de cazare, iar studentii membri ai comisiilor de cazare vor purta tricourile oficiale ale proiectului, imprimate cu sloganul si logo- ul actiunii. membri ai organizatiilor implicate vor distribui 10 000 de flurutasi in toate campusurile studentesti din cadrul celor doua Universitati iesene.

Pentru informatii  suplimetare va rugam sa contactati pe domnisoara Ana- Maria Cotovanu tel. 0742 056635, e- mail: ana_cotovanu@yahoo.com.

Then she'll be a true love of mine"
www.sustrain.info

Dvd region free All regions dvd player Conservative politics
Organizational politics American government and politics

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui