Te poti adresa Dlui Jean Dumont la [EMAIL PROTECTED] pe site-
ul stagiarilor comisiei europene...pe care stiu sigur ca te pricepi
sa il gasesti (eu l-am uitat...)
Dl. Dumont din inchiriat traieste..si are mai multe apartamente in
Bruxelles, cu mai multi sau mai putini euro.

Ii poti mentiona numele meu, Corina Popa - i-am fost chiriasa in Rue
du Parlement, langa Madou...dar aceea era o casa de stagiari mult mai
ieftina decat ceea ce va puteti permite voi sa platiti... sau
comunitatea judetului Valcea...

Succes
Corina

- In romania_eu_list@yahoogroups.com, integrare valcea
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Dragi colegi
> In foarte scurt timp voi merge la Bruxelles ca reprezentant al
Judetului Valcea la Uniunea Nationala A Consiliilor Judetene din
Romania, asa cum sigur mai sunt si altii dintre dumneavoastra.
Datorita faptului ca in prezent directia noastra e foarte prinsa in
niste proiecte urgente (Phare 2004 - 2006 - "prietenii stiu de ce")
nu am reusit sa fac nici un aranjament cu cazarea. Va rog prin urmare
daca ma puteti ajuta sa gasesc foarte rapid (voi pleca saptamana
asta) un spatiu decent de cazare. Fiind "pionier" in acest demers eu
voi plati in avans, pe un an, o suma de pana la 700 Euro/luna (urmand
ca peste trei luni sa fiu "schimbata" cu un alt coleg din directie).
> V-as fi recunoscatoare (eu personal, de comunitatea judetului
Valcea nu mai pomenesc) daca mi-ati transmite un raspuns cat de
rapid, pe aceasta adresa sau pe [EMAIL PROTECTED]
> Va multumesc
>

> Ana Hodoroaga
> Directia Dezvoltare, programe Integrare Europeana
> Consiliul Judetean Valcea - tel.0250732901, fax0250735617, mobil
0742937731

> Yahoo! for Good
>  Click here to donate to the Hurricane Katrina relief effort.

Fair play? Video games influencing politics. Click and talk back!
http://us.click.yahoo.com/VpgUKB/pzNLAA/cUmLAA/RR.olB/TM