Apropo de finatare si cumuluri de functii pentru bani
publici de care vorbeste domnul Apostol va ofer mai
jos un exemplu de ieri despre cum si cine TOACA banii
publici in "cercetarea" din institute.

In vreme ce multe din institutele de cercetare din
Romania nu au asigurata finantarea de baza de la buget
(desi culmea asigura o vizibilitate in stiinta
internationala) fiind obligate sa-si asigure
finantarea prin diverse competitii de granturi, iata
ca noul infiintatul IRI (Institutul Revolutiei
Romane!) condus de Ion Iliescu, Razvan Theodorescu &
co a obtinut ieri de la Senatul Romaniei o finantare
de baza de la bugetul statutului de 1 milion de Euro
pentru anul 2006.

Domnule Prim Ministru,

guvernul Romaniei chiar va arunca pe fereastra un
milion de euro pentru finantarea de la buget a acestui
abureli de institut?

Daca va fi asa o jignire mai mare decit acesta chiar
ca nu exista!

Iata un "Institut" norocos: finanat direct prin
aprobarea Senatului. Sunt curios ce va cerceta despre
revolutia romana domnul Iliescu la acel institut si ce
salariu va cistiga de acolo alaturi de  alti
"cercetatori" consacrati ca Razvan Theodorescu, Dan
Iosif, etc.

Aceasta jignire o depaseste pe cea de acum o saptamina
cind Camera Deputatilor a asigurat o finantare pentru
anul viitor de 500 000 Euro pentru un alt "institut"
de data asta legat de Adrian Nastase: e vorba de
"Institutul pentru drepturile omului" cu sediu prin
Cartierul Primaverii.

Ma tot intreb: asta e guvernul Aliantei "Dreptate si
Adevar" pe care l-am asteptat cu speranta daca
finanteaza astfel de "institute" de cercetare?

cu bine
Gigel Militaru

--- Marian Apostol <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Draga Gigel, Stimati prieteni,
>
> "Solutia belgiana" am propus-o eu de mult in
> universitatile si
> cercetarea din Romania, fara nici un efect. Nu c-as
> avea orgolii de
> paternitate, dar ca dovada ca si noi putem gasi
> solutii. De altfel am
> vazut multe solutii rezonabile venind de la noi, din
> tara. Nici un
> guvern nu vrea insa sa le adopte, nici sa ne asculte
> macar. Poate ai
> nostri or s-o valideze pe asta cu pensiile, acum
> cind vine din Belgia.
> [...]

http://mail.yahoo.com

Fair play? Video games influencing politics. Click and talk back!
http://us.click.yahoo.com/VpgUKB/pzNLAA/cUmLAA/RR.olB/TM