Revin asupra mesajului:

In mod normal, cred ca un astfel de site (care este foarte util "diseminatorilor de informatie", adica incluzand si persoane / ONG samd ce lucreaza cu si pentru zone dezavantajate, mediu rural etc.) ar trebui sa se bucure de parteneriatul MIE si ar putea foarte bine sa fie finantat de ceva gen "proiect PHARE", "Europa" sau alte tipuri de finantari care se refera la "multiplicarea informatiei despre UE".

Ori eu am vazut ca site-ul are destui vizitatori - insa nu am vazut DE FEL ceva gen logo UE sau MIE !!!

Sa nu fie dansii interesati de "multiplicarea informatiei europene"?

Mie mi se pare ca lucrul la site a implicat un timp "cheltuit" de o valoare considerabila !

Asta imi aminteste ca si pe site-ul corespunzator [romania_eu_list] este undeva un text micutz gen "acest site NU este finantat de UE" - si daca nici acesta n-are informatie buna.... :(

Then she'll be a true love of mine"
www.sustrain.info