Pai e cu doua taisuri, la fel ca banii penticostalilor.

1. M-am bucurat cand am vazut ideea de centre comunitare.  Asta
inseamna poate mai multa comunitate, cursuri, materiale, mai multa
educatie, etc, precum si poate mai multa caritate.

2. Ce cauta statul in afacerile bisericii? Un seed grant e una;
finantarea permanenta e cu totul altceva.  Una, pentru ca e un pas
inapoi pentru separarea dintre biserica si stat.  A doua la mana,
pentru ca banii contribuabililor se folosesc pentru a finanta
activitati la care unii pot obiecta: ateii (care au acelasi drept la
lipsa de religie pe care altii o au la religie) si non-ortodocsii.  Cum
v-ati simti daca statul ar finanta activitati penticostale? Nu v-ati
infuria ca banii din taxe se duc pe ceva la care obiectati?

3. Personal, nu as fi obiectat daca finantarea era privata sau venea de
la biserica.  Chiar daca e vorba de o initiativa pe care o sprijin, nu
mi se pare drept sa fie implementata cu banii celor care ii sunt opusi.

GD

http://us.click.yahoo.com/dpRU5A/wUILAA/yQLSAA/RR.olB/TM