"Filmuletul" a fost difuzat si pe TVR 1. Nu cred ca sporul de periculozitate poate repara ceva. Toleranta fata de astfel de ticalosi va aduce pe toti cetatenii Romaniei in situatia de a cere un astfel de spor. Cred ca sunt destule elemente in film pentru ca individul sa poata fi recunoscut si pus sub invinuire. Mi-ar face multa placere ca, pe glumetul site www.220.ro, sa-l vedem pe ticalos cu catuse.

Téléchargez le ici !