Subiect, usor arhaic, pe lista :-)

Lol..,
Privesc, ascult, citesc si raman surprins de amploarea pe care acest cuvant a luat-o, spun cuvant pentru ca teama-mi este sa nu se perimeze si sa dispara ca multe alte idei, fapte, oameni, sub un potop de cuvinte.
Vom avea o MARCA, multumesc de corectarea facta in trecut, atunci cand vom pretui in primul rand oamenii si faptele lor, cand vom pretui cuvantul prin calitate si nu prin cantitate, cand ne vom pretui si ne vom iubi mai mult;
In sfarsit cand faptele vor lua locul vorbelor, chiar si pe acest forum, in comentariile dintre noi.

Multumesc.

Flubber

Dvd region free All regions dvd player Conservative politics
Organizational politics

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui