From: Codruta
Sent: Tuesday, December 06, 2005 7:12 PM
Subject: Re: [romania_eu_list] codu` lu` mungiu

E un scenariu.... :)

"Scenariu" inseamna "fictiune" - ca doar e piesa de teatru, nu comunicat de presa... :)... nu-i nimeni obligat sa si-l insuseasca ;)

Daca credinta unora e slaba, problema lor! iar daca AM a "pacatuit" o va judeca Dumnezeu, care e problema?

De altfel, ORICUM Pavel e o "personalitate interesanta"... chiar ma intreb cata lume a citit cu ATENTIE Noul Testament...

Codruta

Ce poate produce o minte deliranta, care mai pretinde a fi si vocea societatii civile romanesti. Mare e gradina Domnului!!!!!!!!!

Dvd region free All regions dvd player Conservative politics
Organizational politics American government and politics