> ...dar nu prea ati explicat cum se contribuie la 'cresterea sporului
> natural' prin combaterea homosexualitatii... ii obligati prin lege
sa
> procreeze - sau cum?

Sunt legi si legi.
Ma gandesc ca legiferarea casatoriei intre homosexuali cu toate
facilitatile acordate familiilor care pot procrea, insemneaza exact
sustinerea reducerii ratei de crestere a populatiei.

Este exact ca protejarea economiei nationale prin aplicarea unor taxe
vamale, uneori diferentiate, pentru produsele importate sau acordarea
unor facilitati pentru export, deci pentru produsele interne.
Alt exemplu ar fi subventionarea unor ramuri economice de importanta
nationala, cum face Franta cu subventiile pentru agricultura proprie,
indiferent de reactiile internationale.

Deci neacordarea unor facilitati, inseamna descurajarea fenomenelor
care nu sunt in concordanta cu nevoile societatii sau chiar mai rau
dauneaza societatii (imbatranirea natiunii).
Parghia economica este uneori mai eficienta decat masurile coercitive
de alta natura.

Mircea Popescu

1.2 million kids a year are victims of human trafficking. Stop slavery.
http://us.click.yahoo.com/U6CDDD/izNLAA/cUmLAA/RR.olB/TM