Inteleg, stimate domnule Baghiu, ca, dupa parerea Dvs. Romania ar fi intr-o situatie mai buna daca ar renunta la integrarea in Uniunea Europeana, care ar trebui sa se opreasca la granita noastra de vest, ceea ce, pe langa alte "avantaje", ar bloca "manevrele" maghiarului Vitse, "sprijinite" de Soros si de Alina Mungiu. Nu am inteles, insa, ce credeti despre granita de est. Deoarece nu pot impartasi parerile Dvs. in privinta granitei de vest, sper sa ne intelegem in privinta celei de est.

Nouveau : téléphonez moins cher avec Yahoo! Messenger ! Découvez les tarifs exceptionnels pour appeler la France et l'international. Téléchargez la version beta.