Ati interpretat gresit ceea ce am spus referitor la
recomandarea de a depolitiza functiei de prefect.

Uniunea Europeana nu poate impune si nu a impus
modalitatea in care sa se  reglementeze pe plan intern
aceasta cerinta.

Iar ordonanta de urgenta produce efecte pina cind
Parlamentul va aproba, completa sau modifica Legea
privind institutiei prefectului.

Cu bine, Carmen Patrut