clar nici UE nici NATO daca noi mai punem problema
"credinta crestina a poporului roman", si nu oricine,
un UNGUR! De parca ar fi mancat maimuta banan
omului...
Sau poate totusi, Imperiul a fost un factor
civilizator?
Sau poate hai sa nu ne mai cantonam in  viziuni
nationaliste ultra cultivate pentru legitimarea
comunismului si sa fim un pic mai raionali(un pic, nu
mult) si sa ne gandim ca vrem in UE.
--- Baghiu Bogdan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

---------------------------------
Sunteti prost informat ! De pe 5 decembrie 2005 sunt
doctor. Eu nu sunt nationalist, dar in fata unor
evidente... ! De ce nu se admite ca la intoleranta lui
Vitse se poate raspunde decit prin intoleranta ! Pacat
ca multi dintre romani gindesc cu stomacul visind la
salarii de 300 de euro ! Am obosit sa ma lupt cu tot
felul de Iluminati ! Vreau sa ramin in bezna impreuna
cu amicul Sile Bouleanu ! Te salut Sile, oricine ai fi
si oriunde te-ai afla ! In Europa se poate intra cu
demnitate, dar din pacate...
Pina una alta un ungur a sters pe jos la Iasi cu
credinta crestina a poporului roman si nimeni nu a
luat nici o masura.
E normal?

--- Vali Nas <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Spre deosebire de dvs., eu n-am de ce sa explic
> chestii la care nu m-am
> referit.  Pe de alta parte, dvs. tot nu ati explicat
> (si nici nu veti putea
> explica) legatura (?) intre toleranta la nivel
> declarativ si dovezile de
> intoleranta din mesajele dvs.
>
> In concluzie, va propun sa luati in considerare
> mesajul moderatorului
> ("copii, va rog, cred ca ne-am amuzat suficient (nu
> doar pentru tot
> week-end-ul) cu viziunile doctorandului (nu
> doctorului) Baghiu...") si sa
> renuntati...

> [...]

Tired of spam?  Yahoo! Mail has the best spam
protection around
http://mail.yahoo.com

*** sustineti [romania_eu_list] prin 1% din impozitul
pe 2005 -
detalii la
http://www.europe.org.ro/euroatlantic_club/unulasuta.php
***

Terms of Service.

mirunescu

Yahoo! Photos – NEW, now offering a quality print service from just 8p a photo
http://uk.photos.yahoo.com