Nu cred ca acest baietel are numai 24 de ani. Nu cred pentru ca la aceasta varsta mai pastrezi un rest de inocenta si, eventual, de bun simt. Retin, printre altele, din amuzanta insiruire de ispravi ale acestui domn, ca in 2001, deci la 19-20 de ani, student fiind, lucra, in cadrul Shell Business Consultancy, la un proiect complex de definire a strategiei mondiale Shell pe piata lubrifiantilor, etc.sau ca in 2002 era, concomitent, profesor de engleza in China, pentru niste studenti de 6 ani, dar si administrator la Sipix Group Ltd in Londra. Ceea trebuie retinut si blamat, insa, este iresponsabilitatea cu care este numit in fruntea AVAS, mostenitorul resturilor ramase din economia romaneasca dupa privatizarile facute sub domnii Dima, Sarbu si Musetescu, un copilandru care nu a lucrat nimic, cu exceptia timpului petrecut, ca consilier de stat, la Guvernul Romaniei. Cititi va rog ce a facut in aceasta calitate si incetati sa va mai mirati de gafele care se fac, la nivel guvernamental, in managementul national al economiei. Sunt curios sa stiu ce criterii motiveaza alegerea facuta de primul-ministru. Sa-i sugeram, pentru numirea inlocuitorului, in functia de consilier a dlui Razvan Orasanu, un sugar.

Nouveau : téléphonez moins cher avec Yahoo! Messenger ! Découvez les tarifs exceptionnels pour appeler la France et l'international. Téléchargez la version beta.

Dvd region free All regions dvd player Conservative politics
Organizational politics American government and politics

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui