Nicaieri in occident n-am vazut caine nesupravegheat.
D-l Gane, nu-i asa ca in Germania proprietarii sunt
obligati sa-i tina in curti si sa plateasca taxa "de
proprietate" ?.
In Suedia proprietarii sunt obligati sa-i tina in casa
si sa plateasca taxa pentru ei.
Numai la noi organizatiile de protectie a animalelor
se arata asa grijulii de soarta lor dar ii tin pe
maidan sa se inmulteasca cum vor si protesteaza de ce
nu ne lasam coplesiti de ei ca si cum asa s-ar rezolva
problema.(tipic romaneste)
Caini nu sunt in toata Europa ?...ba chiar pe alocuri
si cu colacei in coada ;-)))(am auzit). De ce probleme
apar numai la noi.
Pentru ca avem o mentalitate depasita, primari de doi
bani si capacitate nula de a asimila exemplele de buna
practica.
Nu cred ca "ar fi ok sa se intample si in Bucuresti"
la fel daca au fost adunati, microcipati ca nu-s
turbati si apoi eliberati.
Nu-i nici o garantie ca nu se pot imbolnavi intre timp
pentru ca are microcip...(@@)

--- eduard Surdeanu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> da au nevoie de un motiv.
>   si organizatiile de protectie a animalelor trebuie
> sa stea cu ochii pe centrele de ecarisaj ca sa nu se
> mai intample acte de cruzime asupra animalelor, asa
> cum s-a mai intamplat la periferia bucurestilor.
>
>   Problema maidanezilor a fost rezolvata in mod
> civilizat in Pitesti: au fost luati, castrati si
> insemnati cu un indicator micut verde pe urechi ca
> sa arate ca nu sunt turbati. Apoi li s-a dat drumul
> inapoi in oras si traiesc la fel ca inainte pe langa
> scari de bloc si magazine. Asa ar fi ok sa se
> intample si in Bucuresti.

In tot ce-i urat si rau in jurul meu, o vina am si eu !
http://normalaiasi.timbru.com/
http://infoblogro.blogspot.com/
http://360.yahoo.com/ales121212
http://olgaarminii.blogspot.com/