In a message dated 31.01.2006 11:28:20 Pacific Standard Time, [EMAIL PROTECTED] writes:

Subj:Re: Regasire
Date:31.01.2006 11:28:20 Pacific Standard Time
From:[EMAIL PROTECTED]
To:[EMAIL PROTECTED]
Sent from the Internet

                Da, cate ceva, asa cum se termina scrisoarea dumneavoastra, ar fi posibil, pana si Bunul Dumnezeu a facut lumea in mai multe zile.
                Probabil ca multe lucruri se pot cumpara din Chisinau, astfel se rezolva problema transportului, ma refer la instrumente muzicale, aparatura de laborator , manuale scolare.
                Computerile asteapta in Bistrita Nasaud, este posibil ca in decurs de 6-8 saptamani sa ajunga la Chisinau de unde le puteti lua.
                Voi transmite cererea dumneavoastra si altor buni romani , in speranta ca ceva se va face spre binele minunatilor copii pe care am avut binecuvantarea sa-i cunosc.
                  Neculai Popa

Bine v-am gasit, dl.Popa,
Azi am gasit un pic de timp liber si am hotarit sa va scriu un mic mesaj.
In primul rind, va aduc salutari din partea dl.Iovcev si a doamnei Andries.
astazi am stat impreuna si am facut lista obiectelor necesare pentru liceul nostru.Cred ca ati observat ca nu avem nici o conditie si nu avem toate necesare pentru a petrece procesul de invatamint.
Dl. Popa, in primul rind va rugam ,daca este in puterile DVS,sa ne cumparati cite un telefon mobil  cu protectie si cam  video.Telefoanele noastre sunt  ascultate si cind avem nevoie de a comunica urgent ne sunt deconectate..in continuare va scriu lista ,daca veti reusi sa ne ajutati cu ceva va vom fi foarte recunoscatori.
1.telefoane mobile cu protectie-3(pentru directorul lic. si pentru 2 adjuncti)
2.calculatoare, o clasa de calculatoare-14.
3. Insrtumente muzicale (o dobita,fluier,nai,ocarina,cobza,
4. trenajoare pentru cultura fizica,
5.vesela pentru cantina
6.scaune capitoanate pentru profesori-40 scaune,
7.camera video -2
8.aparate digitale 4
9.laboarator de chimie
10. laborator de fizica
11.inventar pentru cabinetul medical
12.materiale didactice la toate disciplinele de studiu,
13.literatura metodica pentru profesori la toate disciplinele,( ghiduri,caietele elevului..
14.xerox,aparat pentru profesori( lazer)
15.costume nationale 12( 6 fete, 6 baieti)
16.aparat de tel...fax,
17.microbus.
ne scuzai, e prea mare lista,dar poate reusiti cite ceva din acest mult.
va multumim .
Doamne auta.
Raisa.

[EMAIL PROTECTED] wrote:

Bine v-am regasit Doamna,
Si eu am fost placut surprins sa va aud si sa fiti primul om felicitat din Los Angeles, primul telefon de aici inspre acolo.
Sa inteleg ca sunteti profesoara de chimie?, numai asa se explica dorinta de a avea un laborator bine pus la punct pentru elevi.
Si ce anume material didactic aveti nevoie, practic ce?
De unde se pot procura si cam cat ar costa?
Pana atunci , sa va fie casa casa si masa masa,
La multi ani, N Popa

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 - detalii la http://www.doilasuta.ro ***

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui