Sent: Wednesday, February 08, 2006 5:40 PM
Subject: Re: [romania_eu_list] Limba romano-moldoveneasca

Eu propun ca fiecare abonat de pe list sa ii trimita doamnei respective, ca tot avem adresa ei, cate un mail si sa ii explice cum sta treaba cu limba romana. :)
Poate intelege.
Eu i-am trimis ! :)

Sent: Wednesday, February 08, 2006 4:23 PM

Avand in vedere ca distinsul Consiliu al Europei nu a reusit sa adopte o recomndare clara de comdamnare a crimelor comunismului nu ma mira faptul ca habar nu are ca în Republica Moldova se vorbeste tot limba romana. Oricum ei par mult mai ocupati cu chetiuni de genul nu exista stat national, autodeterminare etnica si chestii de genul asta. By the way, ce pozitie a adoptat distinsul CoE în privinþa încãlcarilor drepturilor omului în asa zisa repubublica transnisteana? Sau e prea ocupat sa caute inchisori CIA in Romania pe baza unor articole dintr-un ziar cu pica pe Bush?

nadia
"Amana S. Ferro" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Dragi colisteni,

Pe site-ul www.eurobrussels.com a fost difuzast zilele
trecute urmatorul anunt:

Council of Europe
[6 Feb] Competition open to Moldovan-speaking
Secretarial Assistants (Grade B2), Registry of the
European Court of Human Rights, Strasbourg (Deadline:
14 February)

Mi-am zis, s-au incurcat oamenii cu limba, hai sa le
mai dam o sansa, si am trimis un mail la adresa
indicata intreband, cat de poate de serios, daca
nativii de limba ROMANA pot candida. Mai jos reiau
raspunsul acestei doamne care se ocupa cu recrutarea:

--- GERST Nathalie <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Dear Madam,
>
> Romanian natives who speak Moldovan as native
> speakers may indeed apply
> for this post. As long as your profile meets all the
> requirements set
> out in the vacancy notice (experience,
> qualifications, knowledge of
> languages, etc.), you may apply.
>
> With best regards
> Nathalie Gerst
> Direction des Ressources Humaines
> Human Resources Directorate
> Conseil de l'Europe
> Council of Europe
> Tel. : +33 (0)3 90 21 40 57
> [...]

Este oare posibil ca la nivel de Consiliul Europei sa
se comita astfel de gafe? In curand se vor cauta
experti de limba belgiana, braziliana, elvetiana,
americana si peruana? Sau spaima de imperialism
romanesc e atat de mare la fratii de peste Prut, incat
vom ajunge la o solutie tip limba sarbo-croata (care
apropo ar trebui sa fie sarbo-croato-bosniaca). Vom
ajunge sa vorbim despre limba romano-moldoveneasca?

Cele bune din Bruxelles,
Amana Ferro

Amana S. Ferro
Assistant Project Manager - The European Learning Network

Greater London Enterprise - The Brussels Office
Rue du Trone, no 108
1050 Bruxelles
Tel.: +32 479 56 39 06

E-mail: [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]
Internet: http://www.gle.co.uk; http://www.thelearningnetwork.net/