E o intrebare chiar de bun simt ! Eu ma delimitez de
nazism si de sionism si vreau sa inteleg ! Ismele de
care vorbea Heidegger ! Sunt atitea lucruri poetice pe
lumea asta in afara de lupta incit preocuparea pentru
lupta mi se pare stupida ! Incep sa regret ca am
inteles teoretico-umanista. Filosofia sociala este
obositoare si denota un primitivism gregar. Noi ca
specie am devenit auto-devoratoare, lucru afirmat de
Aristot acu mai bine de 2000 de ani. As vrea sa ma
intorc la acei ani cind puteam asculta muzica fara sa
am habar de conotatii ideologice. Ascultam muzica
germana dirijata de evrei fara sa ma intreb cum de
este posibil asemenea minune. Iluminismul german a
facut posibila coexistenta cosmopolitismului  cu
nationalismului, iar atunci in Europa Arhitectura era
SUBLIMA ! Fara Irving sau Vitse. Sau cu ei, dar sa fie
sedati de muzica unui Bach sau Mozart !