Dat fiind ca e o perioada foarte plina pentru cei mai multi dintre noi
din cauza de termene-limita in Socrates si Phare Europa, de pilda, si
datorita faptului ca avem de-a face tocmai acum cu un val de mesaje
purtatoare de virusi comparabil doar cu cel din toamna lui 2004,
indraznesc sa va propun usurarea muncii si a inbox-urilor prin
urmatoarele mici sugestii administrative:

* pe subiectele Re: [romania_eu_list] Gresit ! Re: maneaua (kitsch)
NEreprezentativa si Re: [romania_eu_list] De ce David Irving e in
inchisoare si Benoit Vitse nu ?
iar s-a ajuns, uluitor de repede, la schimburi de replici, cu adresare
directa, doar intre doi preopinenti - pentru care, nu-i asa?
recomandam insistent conversatia pe privat... serios, pe bune etc.:
persoana 'domnului Dan' si modul misterios in care UAIC a acordat un
doctorat domnului Baghiu nu merita atentia tuturor...
* in linia de mesaj indicind subiectul pe tema Re: [romania_eu_list]
Gresit ! Re: maneaua (kitsch) NEreprezentativa
am indraznit sa adaug, odata cu mesajul lui Florin Popa, s-ul lipsa
din cuvintul 'kitsch'...

--

EuroAtlantic Club