--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Lucian Branea"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Nici sa nu va ginditi...:) De vreo saptamina, unele e-grup-uri mai
europene
> decit acesta, se afla sub cel mai agresiv atac de mesaje purtatoare de
> virusi pe care l-am 'simtit' din toamna lui 2004 incoace. Banuiesc ca
nu mai
> tirziu de citeva zile o sa ne felicitam cu totii ca [romania_eu_list]
> moderat :>

Scuze!Ma gandeam la o rugaminte: sa renuntam la subiectul asta
cu "muzica"(deocheata:);parca s-a facut prea mult zgomot(nu muzica:))
pentru nimic ca si celalalt cu domn' Neo-Nostradamus-Verheungen:) cu
previziuni pe urmatoarele "secole":)...Suntem in week-end, vine
duminica, apoi incepe o saptamana noua, vine 1 Martie si nu vreau sa
suparam doamnele, sa nu ramana domnul Adrian Munteanu suparat pe mine
tocmai de anul trecut si domnul Vali Nas sa se supere si sa ma ia la
intrebari("Serios?...Iar Incepeti?")la "foc automat" sa ne simtim la
militie pe vremea impuscatului cand ne luau la interogatoriu pana si
pentru niste antrenamente prin parcuri("aha!Studentii se organizeaza
prin parcuri!"),poate ma iarta daca mutam subiectul la Jazz si isi
aminteste ce placute seri de jazz se organizau pana si pe
vremea "impuscatului" pe la Club A sau Club Ing, cu Florian Lungu&Co si
ce pacat/paradoxal ca la asa potential si muzica de calitate in orice
gen muzical cultivat, in Romania de astazi au succes unele "caricaturi
muzicale"(manele)...
Asa ca ma gandeam sa va rog sa ne "apropiem" de EU si aderare sa vedem
ce se mai intampla.O fi 2007, o fi 2008?Cine face pariurile?:))

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Acu' vreo 10 ani, pe la ora 1 intr-o noapte de aprilie, stateam sub o
> superba Luna Plina, pe o bordura, cu un amic, chinuindu-ne sa golim
ultima sticla cu vin

Asta mi-a amintit un banc(o merge asa pentru duminica, de destindere,
sa incepem cu altceva saptaman viitoare?):
Un muncitor, cam chefliu, se prezinta la oficiul fortelor de munca.
Functionarul: - Va putem oferi un loc de munca unde se lucreaza mult,
dar se si castiga bine.
Muncitorul:- Nu, nu e bine. Eu, daca am bani, ii beau si asta nu e
bine.
F: - Atunci, iata, va putem oferi un loc de munca unde se lucreaza
destul de putin si unde, desigur, nici nu se castiga multi bani.
M: - Nici asa nu e bine. Eu, daca am timp, fac cumva rost de bani si pe
urma ii beau si ... Stiti ce: nu aveti cumva un loc de munca unde se
lucreaza mult dar se iau bani putini?
F: - Ne pare foarte rau dar nu va putem oferi un asemenea loc de munca
deoarece nu aveti pregatirea necesara: trebuie sa aveti studii
superioare!