Si poate chiar v-ar conveni daca cineva v-ar injura de neam si impusca pe strada pentru ca un membru al familie dvs. (pe care, ca sa fie absurdul deplin, nici nu-l cunoasteti decat dupa nume) s-a intamplat ca in urma cu 65 de ani sa omoare un evreu la Iasi in timpul pogromului, sau a semnat ordine de deportare a evreilor si romilor in Transnistria..... Legea Talionului si pacatele care cad pe capul a 10 generatii urmatoare sunt foarte pe muchie de cutit.... si la ce aberatii pot duce... cititi Ismael Kadare - "Aprilie spulberat".

Andreia Moraru
Tg.-Mures

----- Original Message -----
Sent: Monday, March 06, 2006 9:23 AM
Subject: Re: [romania_eu_list] Ce ziceti si de asta UDMR ameninta cu Tinutul Secuiesc: ( artcol din Ziua)

Stimata doamna,

Fiecare gandeste si actioneaza cum crede de cuvinta.

Eu va recomand sa va faceti niste prieteni evrei.
Printre multe prostii (ca de altfel in orice religie) religia iudaica promoveaza 2 principii foarte interesante, cel al Talionului si cel al pacatului care cade pe capul a 10 generatii urmatoare.
Daca aceste principii s-ar aplica si in crestinism, poate ca unii oameni s-ar gandii de 3 ori inainte de a-i deporta pe altii in bou-vagon.
Asa cum stau insa lucrurile, oricat de placuta este democratia, nici macar un proces al comunismului nu a putut fi declansat. Si nici nu o sa fie !

Dumneavoastra poate va multumiti doar cu a ii injura intre prieteni pe cei care v-au bagat rudele la puscarie.
Eu consider ca nu este nici multumitor si nici suficient.

Amandoi avem dreptul, poate si datoria, sa actionam cum credem de cuvinta. :)