Dragi colisteni,

Poate nu stiati, dar canalul Realitatea TV are un alt site, cel mai probabil de ieri. Am descoperit si eu acest fapt dupa o ora in care m-am intrebat cine e Silviu Prigoana, (sa imi fie scuzata ignoranta cu privire la diversele personalitati) si gandindu-ma de ce ori de cate ori intru din diferite surse, cu diferite browsere pe site-ul www.realitatea.tv sunt redirectionata catre site-ul www.prigoana.ro
Aceasta este modalitatea prin care acest domn Prigoana isi popularizeaza site-ul si se pare ca merge.
http://stat.trafic.ro/stat/prigoana/vizitatori/zi/#stat
Astfel, domnul Prigoana si-a dublat  traficul in o zi de la aceasta operatiune. Astazi, adica in a doua zi, traficul este de 4 ori mai mare, ajungand la 1600 de vizitatori pe zi. Surprinzator, 88% dintre vizualizari sunt directe sau din cautari, aproape toate cautarile fiind dupa cuvintele "realitatea tv".

Pentru cei care vor sa intri chiar pe site-ul realitatii vedeti
 http://www1.realitatea.tv/realitatea.php

Astept reactii de la cei avizati in aceasta problema, pentru ca eu cautam o stire si am stat vreo ora pe site-ul lui prigoana ca sa caut pe ea vreun link catre site-ul real programului.

Dvd region free American politics Region free dvd player