Numele meu e Vali Popescu si scriu in numele Fundatiei Noi Orizonturi din Lupeni.

Romania_eu_list poate fi uneori o sursa valoroasa de informare. In acest scop adresez aceasta rugaminte celor care m-ar putea ajuta cu niste informatii referitoare pasii care trebuie facuti pentru acreditarea taberei noastre.

Dorim sa avem toate acreditarile in regula, toate hartiile necesare, insa problema noastra este ca nu stim cui sa adresam aceasta problema.
Anul trecut am depus un dosar la ANTTS, dar intre timp am aflat ca aceasta institutie s-a dizolvat si nu am primit nici o alta indicatie .

Daca aveti vreun indiciu care sa ne ghideze in acest paienjenis al taberelor, va rugam din toata inima sa ne ajutati.

Mulumesc anticipat,
   Vali Popescu
Fundatia Noi Orizonturi

Yahoo! Mail
Use Photomail to share photos without annoying attachments.

American politics Dvd region free Region free dvd player