Sent: Tuesday, March 21, 2006 6:54 PM
Subject: Re: [romania_eu_list] Suferintele tinarului zburator cu Alitalia

> Ma mir ca abia acum a-ti observat ca Alitalia are probleme...

Andreea, Irina - confirm deabia acum :)
Alitalia este de ani de zile si in topul lor si in topul meu personal pe locul 1 in categoria 'worst European airline'. Gravele lor probleme financiare si incapatinarea guvernului italian de a le rezolva 'cu orice pret' (ceea ce le-au pus in cap si Comisia Europeana) nu au aparut din pamint si din iarba verde...:>
Drama este, insa, ca, de regula, nu exista alta solutie non-low-cost pentru Italia. Mai rau, zborurile catre Spania sint cu componenta Alitalia. Si, deci, tranzit Italia - fumatorii stiu ce inseamna asta....

Yahoo! Messenger with Voice. PC-to-Phone calls for ridiculously low rates.

American politics Dvd region free Region free dvd player