From: "Roncea" <[EMAIL PROTECTED]>

> am citit articolul din ZIUA. nu am gasit nici un singur cuvintel, vreo
referire macar impotriva lui Basescu. de unde si pana unde rezulta afirmatia
acestei stimate doamne? si de ce din NOU singurul ziar care prezinta
campania MindBomb este luat la ochi pentru presupuse/infamante luari de
Basse?

Uite, pentru ca afisul care a aparut in ziar este cu Base - si nu, d.ex.,
cel cu cianura (care mi se pare cel mai reusit) - si pentru ca se pomeneste
despre Sulfina (adica tot PD) si pentru ca NU se scrie un CUVINTEL despre,
sa zicem, Ralu Filip (care s-a purtat si el ordinar, chiar MAI ordinar decat
Base sau Sulfina, macar Sulfina zice ca "ea nu stie nimic, pana nu vede
studiul de impact") samd...

In particular : nu-mi plac de fel nici Base nici Sulfina!

>   daca ZIUA se lua de Basescu, "din NOU", cum pretinde dna. Codruta, de ce
ar fi consemnat spusele unei persoane de pe strada, inzestrata cu un evident
bun simt, care observa ca "e ciudat" ca Basescu e luat la ochi de autorii
campaniei.

Acu' sa nu-mi spuneti ca habar n-aveti de cum se practica "manipularea prin
mass-media" si ca nu v-a predat nimeni pe la trainingurile ãleaaaaa... niste
"trucuri"! cum ar fi impactul imaginilor vs. impactul cuvintelor... :-p

>   tipul asta de culpabilizare a unor publicatii (exact aceea care
gazduieste, de regula, campanii de interes civic) tine de o anumita
manifestare de tip conspirationist, amuzanta pana la un punct, enervanta
cand atribuie, nedrept, intentii marshave unor oameni, fie ei si ziaristi...

In particular sunt foarte bucuroasa ca Ziua se ocupa de aceasta problema si
nu contesc ajutorul pe care l-a dat campaniei Rosia Montana :).

Dar (cum am spus deja pe vreo 2 - 3 liste) pentru mine Rosia Montana e un
subiect "per se" si nu agreez (EU, adica EU, Codruta Nedelcu, vorbesc in
nhumele meu absolut personal, fara nici o alta legatura cu echipa)
transformarea ei in campanie "politica".

De altfel, in intreaga campanie - si la fel si in mesajul anterior sau in
acesta - vorbesc in nume absolut personal! nu sunt membra a Alburnus Maior
samd....

>   In concluzie, de data aceasta, stimata donshoara Codruta, nu ZIUA se ia
de Basescu ("din NOU"), ci AUTORII CAMPANIEI. intrebati-i deci pe ei de ce
"si presedintele Basescu a ajuns pe aceste afise"....

N-a fost singurul - daaaaaaaa??????

Au fost 5 (CINCI!!!) afise! cu teme diferite, cu persoane / institutii
diferite!!!

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro