--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, radu stan <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Desigur, faptul ca articolul din Evenimentul zilei nu aduce nici o
> proba in sprijinul afirmatiei legate de Ghizela Vass, conteaza
> indeajuns de putin.

Cred ca e doar o chestiune de detaliu.Problema de la care a izbucnit
contestarea sta in perpetuarea (cu nesimtire a) nepotismului in lumea
politica romaneasca.

In general vorbind, vedeti si alte cazuri(Videanu, altii pe la
guvern), sunt bine "impinsi de la spate"/PROMOVATI cei care au facut
disciplinat(cu manutele la spate)prezenta la sedinta la partid(ajuns
la putere), au aplaudat cumintei, au ras cand li s-a dat voie la
glumele stabilite prin semn de la "caprar", ca mai tarziu
chiar "ajustandu-si" biografia sa fie tot rizibil de "stersi".
Docilitatea si slugarinicia de partid la ea acasa dublata adesea de
nulitatea dpdv profesional...
Epoca nulitatilor(politice) continua!Asa intra Romania in EU?
Cam asta ar fi problema care deranjeaza, nu detaliile.

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 - detalii la
http://www.doilasuta.ro ***