Si la englezi e putin altfel -- in sensul ca daca ai mai fost pe-acolo etc., exista un sistem f. civilizat numit drop box, respectiv te duci la 10 am si platesti, lasi actele, si te intorci la 16 in aceeasi zi.  Nici macar interviu.  E drept ca viza e cam scumpa si au si-o regula nescrisa de a da vize pe durate tot mai lungi pas cu pas.  Adica, daca ultima a fost sa zicem pe un an, data viitoare e practic imposibil sa obtii mai mult decat doi ani etc.