Ce fain!

Atunci, lasam la TV program numai de 2 ore, cu emisiuni bine gandite, ca "s-ar putea", altfel, ca copiii sa devina nu-stiu-ce! doar nu se stie niciodata cu copiii astia! la urma-urmelor, poa' sa invete sa omoare si dintr-un film de aventuri!

Mi-ati dat o veste buna cu Codul Penal: inseamna ca eu pot sa urmaresc IP-urile si sa-i dau in gat la Politie pe cei care spun ca pentru Romania ar fi fost mai buna o dictatura militara? ca tocmai am vazut pe unele liste oarece mesaje - si tocmai voiam sa comentez ca institutie mai incompetenta ca Armata cand e vorba de condus o tzara eu nu stiu...

Dar daca descopar ca Base a zis candva pe undeva ca "nu a existat Holocaust comunist" sau ca "nu exista dovezi" pentru acesta - pot sa-l reclam?

Codruta