Cu totii am gasit motive de protest pentru niste
vorbe aruncate prosteste si luate in seama de toti; ca
o norma obligatorie, reactia sociatatii civile.
     Citi dintre noi AM FACUT CEVA PENTRU SUFLETUL
UNUI OM ?
     Ne consumam timpul si ne risipim fara sa deosebim
unde e sufeltul nostru si unde sunt influentele din
jur care ne  aduc CONFUZII.
     Stiti de ce exista atita suferinta in jur,
fiindca suntem MARI MINCINOSI CU NOI INSINE, in primul
rind.
     Cu totii avem, MARI ANGOASE MORALE dar cu toate
astea preferam discutii, intrebari, idei fara TRAIRE
in adincul profund al chemarii noastre in lume.
     De ce ne miram ca ajung la putere doar oamenii
rai?
     Pentru ca noi insine promovam minciuna, ipocrizia
, falsitatea SI CEI CA MINE care SUNTEM LUPI
MORALISTI, care ne dam savanti pe internet.
     Pina una alta suferinta se traieste si nu se
filosofeaza.
     Citi dintre noi RECUNOASTEM CA SUNTEM CRESTINI la
serviciu, pe strada si in societate?
     E o rusine sa fii crestin?
     Inseamna ca ne batem joc unii de ceilalti in
spatele unor idei despre bine si rau, in principiu.
     NE DIZOLVAM IN ILUZII mai ales pe internet.
     Maica Domnului nostru Iisus Hristos, cum ne suna
acest cuvint, asa ne este sufletul,amin. Si sa nu ne
plingem de singuratate, de ura, de crime, de RAU.
     Doar Hristos a fost rastignit pentru a invinge
raul. Si martirii crestini au ales sa moara pentru
Adevar.
      Care este adevarul pentru care luptam noi
astazi? Ma intreb si eu ca unul care caut, care am
angoase, simt durerea de cauta un sens intr-o lume
fabricata pe internet si tot mai golita de sens.
     NE FERIM DE ADEVAR, NE FERIM DE SUFLETUL NOSTRU
SI NE PLINGEM CA NE DOARE. oare de ce?
     Citi ne spovedim, citi ne impartasim, citi ne
asumam Adevarul? NU avem curaj sa ne daruim pentru
binele semenului nostru, desi vedem atita minciuna in
jur. In schimb protestam cind unul arunca niste vorbe
in vint. Asta e tot ce ne intereseaza, sa protestam?

--- Mariana Hudrea <[EMAIL PROTECTED]>

http://mail.yahoo.com