From: ARIN
Sent: Friday, March 31, 2006 1:23 PM
Subject: Re: [romania_eu_list] O romanca premiata la Roma

Pentru asta, multumiti-i amicului Dvs., Iliescu, care s-a zbatut sa includa RO intre tarile "francofone". Mi se pare mie? sau pe cand era presedinte si a fost prin SUA v-ati laudat ca ati dat amna cu el? ;)))

Acum sa nu-mi spuneti ca nu stiati de chestia cu "francofonia"! :-pp - dar vad ca v-a apucat ingrijorarea fix si numai cand se pune vorba chiar sa INTRAM in UE - si anume, sa intram fara ca sa se poata umfla in pene PSD ;)).

Codruta

Chestia asta cu francocacofonia la romani imi face greata !

Pupincurism la cel mai inalt nivel !

Vasile Bouleanu   .

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro

Dvd region free American politics Region free dvd player