Stimate D-le Pop,
Sigur ca opinia mea este subiectiva sau mai bine spus  personala....pentru a
va "lumina" cu adevarat, "in opinia mea, org. tip apador  care sint finantate
de la bugetul de stat, nu militeaza decit pentru inaintarea  pozitiei
guvernului care le finanteaza". Atita timp cit aceste organizatii sint  conduse
de
"ofiteri actuali si fosti", sau de catre sotiile , copii,  nepotii sau acolitii
lor...gen fam capatina, weber, baietasul asta care  este presedintele camerei
deputatilor, madam ciornei, fetele lui  voiculescu, tismaneanu, tudoran,
hurezeanu, ...lista mea e lunga...nu pot  spune cu mina pe inima ca ma
reprezinta.
...deoarece nimeni din familia mea nu a  fost vre-o data membru de partid is cu
atit mai putin membru al structurilor sau  a... "cooperativei"!

Cu stima,

Mircea  Halaciuga, Esq. Arbitration Judge
European Commission Expert, Member Int'l  Bar Association
[EMAIL PROTECTED]
0040724581078
_http://arbitraj.blogspot.com/_ (http://arbitraj.blogspot.com/)
_http://hometown.aol.com/arbitraj/myhomepage/business.html_