Nu am inteles ce se face atata valva pe marginea unui subiect de-a dreptul depasit. Ma intreb care din cei care au protestat si s-au agitat pe tema CNSAS-ului mai crede ca acele dosare existente acolo mai sunt intregi?
Hai sa fim  realisti, au trecut aproape de 17 ani si nu am aflat decat faramituri, ce va face sa credeti ca acum in urma alegerilor vom afla mare lucru. Cine stia ca are pe acolo cate ceva...sigur a periat dosarul daca nu l-a declarat "romaneste" pierdut. Si asist nedumerit la actiuni de(geaba) protest din partea aparatorilor cui? De ce nu a facut asa zisa "societate civila" proteste pentru rezolvarea in ritm alert a descifrarii dosarelor?
Nu, aceasta "societate civila" a picat de gagauta in fata unor jocuri politice de la "coltul strazii dintr-o cafenea infecta".
Dupa schimbarea concertata de "marineru" de azi s-a dovedit ca "gagautii" societatii civile, (inca o data ma intreb CARE?)  au dus in derizoriu puterea acestei categorii de a mai face ceva.
Acum ii intreb:
VA  SIMTITI SAU NU MANIPULATI?
Nu e cazul sa raspundeti, am vazut cu totii!
Valentin DIMON

New Yahoo! Messenger with Voice. Call regular phones from your PC and save big.