sighisoara are un ong numit ordinul cavalerilor, cam asa ceva, au
participat la filamri pentru tvr2, la un serial de filme documentare
despre cetatile sasesti din transilvania.
mult succes! si eu am nevoiede asa ceva, dar mie imi trebuie o gasca
chitita pe chestii romane, dacice! Au austriecii si ungurii, la Viena
si la Budapesta!