UE este nimic decat o harababura in care "fraeri desemnati"cred ca vor avea numai de luat fara sa stie ca aia cu luatul sant ai care  dau astazi si se bat pe prada de miine.
Va  ploconiti pentru cateva miliarde  de euro si veti plati miliarde pe an pana va veti satura.
Romania este pe punctul de a deveni  din nou stat  inchinat . De data aceasta se inchina insa unui imperiu necrutator care va va distruge  existenta ca stat si ca natiune.

Am primit astazi o scrisoare din Ungaria care  spune mai mult decat toate rapoartele   UE

Nu fiti surprinsi daca in viitorul apropiat vedeti o miscare anti unionala in Ungaria. Se pare ca au nitelessau sant pe cale sa inteleaga  ca au luat teapa.

Romani treziti-va !

Vasile Bouleanu   .

Arhitectura <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Stimate "g",

Nu ne integram in UE de florile marului.
Ne integram ca nu avem loc de intors. :)
Asta pe de o parte.
Pe de cealalta parte oferta "federatiei" de a devani gubernie nu ne suradea,
iar americanii au facut ca Leana noastra cea vestita.
- Mai e state Nicule ?
- Care State ? State de la sindicate ?
- Nu Nicule, state de vizitat !

Si s-au dus americanii in vizita, ... in Irak !

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro