-----Original Message-----
From: Mariana Hudrea <[EMAIL PROTECTED]>
To: romania_eu_list@yahoogroups.com
Cc: [EMAIL PROTECTED]
Sent: Tue, 2 May 2006 20:06:03 +0300
Subject: Re: [romania_eu_list] LEGEA LUSTRATIEI - scurt comentariu

Doamna Hudrea,
Va cred, cred tot ce-mi spuneti, nu se pune problema credibiltatii si nu ma indoiesc ca lumea , in marea  majoritate, nu este preocupata de acesta lege si nici de altele.
Modul in care dumneavoastra expuneti aceasta problema , dovedeste nu numai relatarea situatiei de fapt ci si incercarea dumneavoastra,  de  a justifica acest mod de a privi lucrurile.
Daca astazi lucrurile merg mai prost decat inainte, este tocmai consecinta celor 45 de ani de comunism, dar mai ales jafului la care este supusa biata Romanie de catre cei care v-au tinut in frigul si foamea de care pomeniti dumneavoastra.
Desigur este alegerea dumneavoastra de a va exprima astfel, si este firesc sa alegeti pana si modul  de incriminare a celor presupusi lustrati, ai vostrii si ai nostri, dar, nu despre ei este vorba, despre ai lor, despre cei care au generat toata aceasta paranoe, comunismul.
Cat despre revansa, nu credeti ca este omenesc, normal si echitabil ca cei care de exemplu l-au tinut pe tatal meu 9 ani fara serviciu, pentru simplu fapt ca fiul sau era  intemnitat la Aiud pentru 25 de ani,  sa fie cel putin pusi la zidul infamiei si aratati cu degetul?
Acesti oameni au siluit o natiune, au schinjuit si si-au torturat semenii, iar acum ne dau lectii de democretie, in timp ce jefuiesc fara mila tara toata , iar cei care vor sa-i opreascade la jaf sa fie socotiti revansari?
Aveti dreptae, s-a ratat 89, nu cred ca ne mai putem permite sa ratam si 2006.
Sunt inca multi din vechea garda care continua sa se imbogateasca si lasati acolo riscam sa repetam perioada de frig si foame de altadata.
Acest fel de a fi al nostru , uitand raul si tolerand pe mai departe crimnalii si borfasii ne poate costa enorm intr-o lume de maine.
Avem obligatia fata de noi si tara sa spunem copiilor adevarul , sa le vorbim despre siberii si gulaguri,
pentru ca nepotilor sa ne le fie rusine cand vor afla ca bunicii lor au lucrat ca hingheri.
Razbunare nu, revansa da!
N.Popa

Domnule Popa,

Stiam ca aceasta va fi reactia  la mesajul meu.
Eu am subliniat o situatie existenta.
Lumea , in marea majoritate, nu e preocupata de  acesta lege si nici de altele.

Lumea  e amarata pana peste poate.
Si nu e preocupata de aceste legi.
De ce nu ma credeti?

Poporul roman a ratat momentul 89.
Ce pacat!

Eu sa stiti ca-mi iubesc  tara din tot sufletul. Desi nu se mai poarta..
Si sufar cand vad  ca noua ne merge mai prost ca altora si nu reusim sa iesim din mizerie.

Stiti cine e in locul lui Nastase la Camera Deputatilor?
Fiul unei mari comuniste. ( Eu nu  am nimic  cu acel baiat care pare OK).
Si el nu  e singurul.
Pe cine lustram atunci?

Eu sunt pentru lustratie. Dar nu cu caracter revansard.
Toti comunistii care  au intrat in PNTCD si in PNL sunt  oameni buni.
Vi se pare corect?
Vreau aceasi masura pentru toata lumea.

Eu nu sunt membra  a nici unui partid.
Am fost in PCR  si  in final am fost crunt dezamagita  de  Utopia comunista care  era o mare minciuna. Grija fata de om!
Si noi muream d efrig si de foame.
Necazul e ca situatia  e mai grea  acuma pentru multi.
Pentru mine  e  bine.
Dar  biinele meu nu ma  face imuna la raul altora.

Mariana
Mariana