From: Vali Nas
Sent: Wednesday, May 03, 2006 8:11 AM
Subject: RE: [romania_eu_list] Sedinta de la Bruxelles pe tema adoptiilor

Pentru "Loi de l'assistance sociale no. 705/2001" dati click aici.

Vali

An aristocratic title is not enough to ensure a noble behaviour.  A person's greatness comes from acknowledging the mistakes and agreeing to correct them.

"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." (Jimi Hendrix)

Imi cer scuze daca interventia mea se va dovedi inoportuna, insa fac apel la bunavointa dv., poate ma puteti cumva ajuta: stiti cumva cum/unde as putea gasi versiunea in limba franceza a Legii privind asistenta sociala, din 2004 ?
Lucrez intr-un program bilateral francez-roman, la nivelul unei structuri a Ministerului muncii si m-ati ajuta foarte mult daca mi-ati indica o pista in cautarea mea. Am primit indicii conform carora aceasta lege ar exista in limba franceza, insa nu am gasit-o pe nicaieri. Cum sunt inscris in romania.eu.list de ceva vreme si vad ca sunteti deosebit de activ, ma gandeam sa va rog sa ma ajutati.

Va multumesc anticipat!
Robert CAPSA
Colaborator, ANPDC

American politics Dvd region free Region free dvd player