V-as ruga FOARTE mult, pe TOTI cei care dati copy/paste de prin publicatii, sa procedati ca mine: adica sa ne acordati un minut si sa selectati NUMAI textul, fara imagini si, mai ales, FARA pop-up-urile de reclama, pe care multe programe de e-mail le "percep" ca virus si care, din cauza asta, creaza probleme.

Nu doar ca mi se pare nepoliticos sa bagi pe gat cuiva reclame nedorite si nesolicitate - dar este chiar EXTREM de incomod sa re-pornesti programul de fiecare data cand cuiva ii trazneste ideea de a trimite un astfel de mesaj.

Ma gandesc ca, daca eu pot sa selectez numai textul de la publicatiile pe care le pun pe e-mail, poate oricine sa faca acelasi lucru.

I-as sugera si moderatorului sa nu mai lase pe liste astfel de mesaje care sunt constituite din pagini de ziare cu poze si sigle samd....

Multumesc,

Codruta

www.nuclearinfo.ro

ARIN
Al. Cinematografului 2, bl. H3, sc. 2, ap. 27
810271 Braila, tel. 0740.026091

Dvd region free American politics Region free dvd player