Dragi colisteni,

Am deosebita placere sa va daruiesc primul numar in forma electronica al Revistei Asociatiei Studentilor Medicinisti din Oradea.
Link-ul:
http://www.geocities.com/asmomedicina/Revista_ASMO_Nr_1_anul_1_Aprilie_2006.pdf
sau:
http://www.asmo.ro/publicatii.htm
Organizatia noastra este neguvernamentala, nonprofit, independenta fata de partidele politice, organele de stat si alte formatiuni ale sistemului institutional si politic, care reuneste pe baza liberului consimtamant studentii Facultatii de Medicint si Farmacie din Oradea, pentru apararea intereselor profesionale, umanitare, sociale si culturale ale acestora.
Va doresc o lectura cat mai placuta si pe aceasta cale, in numele colegilor mei si al meu.

Cu bine,
Stefan

Stefan Theodor Serban
National Officer for Human Rights and Peace
Local Exchange Officer
Secretary General
MEDICAL STUDENTS ASSOCIATION - ORADEA
INTERNATIONAL FEDERATION OF MEDICAL STUDENTS ASSOCIATION - ROMANIA
Mobile: +40 740 - 335797
Fax:     +40 259 - 414123

How low will we go? Check out Yahoo! Messenger’s low PC-to-Phone call rates.

American politics Dvd region free Region free dvd player