Pentru cei ce nu stiu: UEFISCSU "manageriaza" granturile de
cercetare care se dau de catre CNCSIS si mai nou (de anul trecut)
granturile mult mai tzapene financiar numite "cercetare de
excelenta" (programul CEEX, introdus de Mircea Miclea.

Doresc sa il mai intreb pe domnul Curaj urmatorele:

1) A fost invitat la audieri la DNA de domnul procurorul C.D. pentru
un proiect LEONADRO derulat in vara lui 2003?

Sper ca cititorii e-grupului nu vor sa postez si nr. de mobil al
domnului procuror D...?

2) Are cunostinta daca doamna Carmen MARCUS a fost chemata din
Bruxelles la audieri la DNA pentru 23 mai?

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Adrian Curaj"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Draga Mihai,
>
> Revin cu mesajul desi nu am drepturi de a transmite mesaje pe
listele
> atasate.
>
> 1.      In primul rand UEFISCSU nu gestioneaza bani ci
programe/subprograme
> de cercetare (proiectele sunt componente ale acestora) asigurand
suportul
> logistic pentru evalare, contractare. Administrativ el asista
CNCSIS in

<http://www.cncsis.ro/>
> www.cncsis.ro
>
>   _____

Dragalina
> Sent: Thursday, May 11, 2006 8:48 AM
> To: romania_eu_list@yahoogroups.com
> Cc: [EMAIL PROTECTED]
> Subject: [romania_eu_list] Problema UEFISCSU si credibilitatea
institutiilor
> romanesti...
>

> ... este urmatoarea: in conditiile in care UEFISCSU are
interdictie de 5
> (CINCI) ani in proiectele Europene (pentru PROASTA  SI
FRAUDULOASA  GESTIUNE
> A BANILOR PUBLICI COMUNITARI) mai poate gestiona bani publici
romanesti ?

> Daca DA, pana cand, Dle Ministru MEdC ? Si DE CE ? Nici atunci
cand C.E. da
> un puternic semnal negativ asupra incompetentei si fraudei nu
puteti lua
> masuri ?
>
> Daca NU, inseamna ca nu ati anuntat inca oficial schimbarea
intregii
> conduceri a UEFISCSU !!!!!!
>
> Altfel, vom ajunge la vechiul Parturient montes...

> [...]
<http://us.rd.yahoo.com/mail_us/taglines/postman1/*http:/us.rd.yahoo.
com/evt
> =39663/*http:/voice.yahoo.com>  PC-to-Phone Calls to the US (and
30+
> countries) for 2ยข/min or less.
>
> *** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 -
detalii la
> http://www.doilasuta.ro ***

> American
> <http://groups.yahoo.com/gads?
t=ms&k=American+politics&w1=American+politics&

w2=Dvd+region+free&w3=Region+free+dvd+player&c=3&s=72&.sig=dNxY8UcLnA
_GjsUr_
> lIwiw>  politics
>
> Dvd
> <http://groups.yahoo.com/gads?
t=ms&k=Dvd+region+free&w1=American+politics&w2

=Dvd+region+free&w3=Region+free+dvd+player&c=3&s=72&.sig=MNr67rdztwFP
HgdMCBP
> wrA>  region free
>
> Region
> <http://groups.yahoo.com/gads?
t=ms&k=Region+free+dvd+player&w1=American+poli

tics&w2=Dvd+region+free&w3=Region+free+dvd+player&c=3&s=72&.sig=fD0Fl
BEm8ZpU
> Xv3MjMvKUA>  free dvd player
>

>   _____
>
> YAHOO! GROUPS LINKS
>

> *      Visit your group "romania_eu_list
> <http://groups.yahoo.com/group/romania_eu_list> " on the web.
>
> *      To unsubscribe from this group, send an email to:
>  [EMAIL PROTECTED]
> <mailto:[EMAIL PROTECTED]
subject=Unsubscribe>

> *      Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo!
> <http://docs.yahoo.com/info/terms/>  Terms of Service.
>

>   _____
>

> --
> This message was scanned for spam and viruses by BitDefender.
> For more information please visit http://linux.bitdefender.com/

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 - detalii la http://www.doilasuta.ro ***

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui