Sent: Saturday, May 13, 2006 12:35 PM
Subject: Re: [romania_eu_list] Cele 10 Porunci, Cathedral Plaza si Monseniorul Ion Robu.

Stimata doamna,

Cu tot cu acest "size 14", necesar pentru a va manifesta indignarea :)))),
imi permit sa va atrag atentia (cu un umil size 10) ca va aflati intr-o mica mare eroare.

1. Daca nu va pasa cata "spaga" a cerut "omul Domnului", adica acela care ar trebui sa ne invete ce este bine si ce este rau,
inseamna ca ceilalti, "nevolnicii", pot lua spaga cat cuprinde, fara ca acest lucru sa va deranjeze, din contra.
Am si eu, ca "artist", o curiozitate, afirmatia o faceti de pe pozitia de absolvent de litere sau de absolvent de drept ?

2. Ca nu va pasa ce spun eu este irelevant.
Motivul, este unul simplu.
Circul legislativ pe care il fac in aceste zile colegii dumneavoastra, referitor la meseria de avocat, suplineste orice "intepatura".

3. In plus, cladirea in cauza nu este nici in fata Ateneului si nici in fata Palatului Regal. :)

Apropo, prin alte jurnale am gasit ca Monseniorul a vrut aproape 2 (etaje) din noua caldire.

Sent: Saturday, May 13, 2006 2:21 AM

Domnule Dicu,

Putin imi pasa cat a luat spaga Monseniorul si celelalte pe care le spuneti. Este vorba de mantuirea lui, nu de a mea (apud "Seinfeld").
Problema este ca in fata Atheneului si a Palatului Regal nu trebuie construit nimic !
(Trebuie, ce-i drept, scoasa tepusa aia si facut ceva decent in memoria lui decembrie '89...)

Crina Moscovici