In ciuda mizeriei din invatamant, exista unii elevi
care vin cu placere la anumite ore. Depinde de dascal
sa stie sa-si faca lectiile interesante si agreate de
elevi, indiferent ce mijloace foloseste: calculatorul,
fise de lucru pe perechi/grupe, sau doar manualul cu
anexele sale,etc. Daca dascalul stie sa se implice in
viata elevului si-l implica si pe elev activ in
propria educatie, nu se poate ca elevul sa nu raspunda
cu placere provocarii.
Parerea mea nu este doar teoretica, ci e rezultatul
experientei mele la catedra. Si eu pot spune ca am
incercat si metode traditionale, si metode moderne, si
lucrul cu calculatorul,proiecte, chiar si lectii AEL.
Dar copii apreciaza in primul rand felul cum sunt pusi
sa gandeasca si sa lucreze si sa interactioneze si sa
relationeze comunicativ, si doar apoi mijloacele prin
care s-a realizat acest lucru.
Si nu sunt de loc "nostalgica rupta de realitate". Din
contra!
Daniela

--- simionescu mihnea <[EMAIL PROTECTED]>