> Partial corect.Romanian Lobby a fost un grup nascut din pasiunea lui
>  Ted Lungu[de la NASA] in 1998- 1999 pentru lobbyul romanesc si la
>  sugestia unor persoane din administratia Constantinescu.Dar Romanian
>  Lobby nu a avut niciodata nici macar mai mult de 150-200 de
>  membri.Deci nu a fost un grup reprezentativ nici pentru Diaspora nici
>  pentru Lobbyul Romanesc.Comparatia cu Romanian Lobby mi se pare din
>  categoria operatiilor adunarii prunelor cu merele.Desi nu v-am
>  remarcat pe acel grup decit spre jumatatea anului 2004

Vorbim despre lucruri diferite... Romanian Lobby a lui Ted Lungu a
aparut inainte de 1998 si avea peste 400 de membri atunci cind s-a
destramat, asa cum am spus, "in nici doua luni de la declansarea
razboiului din Iugoslavia"... Evident, in 1999, 400 de membri pentru
un e-grup era imens...
Google nu v-a ajutat foarte mult in aceasta privinta: ceea ce ati
gasit dumneavoastra pe net ca fiind romanian_lobby, prin 2004, nu avea
nici o legatura cu Ted Lungu, ci este doar una din cele 4 listute,
fara nici o pondere, care s-au desprins din e-grup-ul la care fac
referire.

* deabia ajuns in acest punct m-am oprit si mi-am dat o palma peste
crestet: Ted Lungu ESTE abonat la [romania_eu_list] si poate ii cade
sub ochi acest schimb de mesaje si lamureste lucrurile...

>  Multumindu-va pentru raspuns, recunosc ca am intrebat cu banuiala ca
>  initial denumirea 'euroatlantic' ar fi putut fi legata de numeroasele
>  proiecte USAID spre care tintea sau era legat grupul la
>  inceputuri.

EuroAtlantic Club NU a beneficiat de nici o finantare USAID, ci doar
de un start-up FSD cu probleme, urmat de un Phare cu probleme. Ambele
finantari au fost acordate INAINTE de crearea [romania_eu_list].
Singura MEA experienta cu USAID a fost primul proiect pe care l-am
redactat vreodata, in 1994: acesta a vizat documentarea, redactarea,
publicarea si distributia volumasului 'Tot ce v-ati dorit sa stiti si
n-ati indraznit sa intrebati despre Parlamentul Romaniei' (urmatoarele
doua editii au devenit, hm 'Cartea Albastra a Democratiei') pentru
asociatia Pro Democratia.

Great things are happening at Yahoo! Groups.  See the new email design.
http://us.click.yahoo.com/TISQkA/hOaOAA/yQLSAA/RR.olB/TM