Spre deosebire de alte ocazii, de data aceasta o sa indraznesc sa
intervin inca din acest stadiu.

Motivele pentru care e atita 'liniste' pe acest subiect pe
[romania_eu_list] sint doua:
* in al doilea rind, pentru ca nu e suficient 'sa te intrebi' cind a
izbucnit acest conflict, ci mai trebuie sa te si documentezi ca sa-ti
poti da cu parerea altfel decit la nivelul unei discutii 'la bere'...
si cum, cu privire la originile acestui conflict exista doua scoli de
gindire 'argumentata' (una plasind debutul sau in penultimul deceniu
al secolului 19 si cealalta - in 1947), pina citeste omul suficient
cit sa-si dea seama ce se intimpla, se termina conflictul,
[romania_eu_list] se transforma in [romania_multiverse_list] si ne
trezim ca toti ceilalti care nu s-au ocupat cu chestia asta au emigrat
in Alfa Centauri, in cel mai bun caz... ar fi pacat, deci, sa
deschidem cutia Pandorei pentru o dezbatere in care majoritatea
zdrobitoare a participantilor isi iau informatiile din presa (unde
scriu autori care, la rindul lor, isi iau informatiile tot din presa -
si tot asa...)
[exemplu: majoritatea presei si televiziunilor, inclusiv 'CNN-ul romanesc',
unde externele ar trebui sa fie un departament de zei, a vorbit, zile in sir,
de un 'razboi intre Israel si Liban' - ceea ce este o prostie cu ciucuri]
* in primul rind, insa, e atita 'liniste' aici pe acest subiect
deoarece tematica [romania_eu_list] este cu totul alta...

On 7/16/06, Drenea-Soare iulian <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Ce liniste e aici. In Liban si Israel mor oameni si
> nimeni nu i-a nici o pozitie.Oare cine vrea razboi
> acolo?
> Cine a inceput acest conflict?
> S-a intrebat cineva?
> Da e liniste pe acest subiect. Suspect, suspect.

Check out the new improvements in Yahoo! Groups email.
http://us.click.yahoo.com/6pRQfA/fOaOAA/yQLSAA/RR.olB/TM