Impreuna cu un grup de prieteni am pornit editarea unei reviste on-
line pe teme de terapii complementare, psihologie si alte domenii
conexe. Prima aparitie va fi pe 1 septembrie 2006.

Cei care doresc sa primeasca aceasta revista sunt invitati sa se
inscrie in grupul:

Revista va fi interactiva in sensul ca cei care sunt inscrisi in grup
vor primi revista dar vor avea si posibilitatea sa comenteze prin
mesaje articolele publicate

Cei care doresc sa scrie articole in aceasta revista pot trimite
materiale ( de maxim 4 pagini ) la adresa :
[EMAIL PROTECTED]
pana la data de 15 august pentru primul numar.

Va urez vacanta placuta
Valuri de Lumina

Great things are happening at Yahoo! Groups.  See the new email design.
http://us.click.yahoo.com/TISQkA/hOaOAA/yQLSAA/RR.olB/TM