Sa-mi spuneti, doar, cand veti intelege ca ministrii sunt in slujba noastra, si nu noi in slujba lor.

Crina Moscovici
----- Original Message -----
Sent: Monday, July 31, 2006 12:56 AM
Subject: Re: [romania_eu_list] Re: raspuns din Israel (lamurire)

Stimata doamna Crina Moscovici,

Daca am gresit cu ceva in privinta datelor referitoare la domnia voastra imi cer scuze, si sunt oricand dispus sa primesc date actualizate si corecte.
In ceea ce priveste "stadiul" meu [ca de sanatate la varsta mea mai bine nu vorbim :)))] astept explicatii detailiate.
Nu de alta dar consider ca niciodata nu este prea tarziu sa te corectezi sau sa faci mea culpa.

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian