Codruta,

Sa fim corectiu OBasescu a candidat contra  lui Nastace . Lupata a fost  fata in fata   si  alagatorul a ales.

Sigur ca  a fost sustinut de un partid. Indiferent care  candidat daca nu este  "independent" notiune imposibil de asimilat de cultura politica romaneasca , are un partid in spate.

Vasile Bouleanu   .

ARIN <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
AYUREA! Basescu a fost "ales" la fel cu parlamentarii! adica, pentru ca a fost PROPUS de niste partide (si anume COALITIA DA !!! - ca fara aceasta "coalitie" NU castiga) si pentru ca n-aveam pe altul!!!

CINE ar fi votat altfel pentru Basescu? chiar! CINE???

Pe de alta parte, cand vad cu CATA obstinatie sustineti demisia lui Tariceanu, imi amintesc chestia cu care m-ati plictisit cateva luni: "NATO - da, UE - nu!"

Si dintr-o data imi vine in minte un silogism: pai, "suspectez" ca il "mirositi" pe Basescu ca ne-ar vrea afara din UE (ceea ce pare sa dovedeasca de la o vreme, vezi si faza cu Rep. Moldova) - si pe Tariceanu ca vrea sa aderam... ;)

Ia te uita! BRUSC Tariceanu tinde sa-mi devina simpatic ;)

Codruta

Singurul  ales in sistemul romanesc este Presedintele Basescu
Restul sant doar  "cireada/turma"  numita de interesele oculte ale partidelor.

Sistemul romanesc, de inspiratie  invechita inadegvata democratiei autentice,este lipsit  de alegerea persoanei lasand pe seama unor interese nevazute alegerea in "cireada /turma de partid"  si iata ca se vad rezultatele.

Ce alt exemplu mai vreti decat cel al PM Tariceanu  ?! Total iresponsabil, dovedit agresiv si  cu mari lacune in  negocierea situatiei reale implicat intr-un accident ritier pe propie raspundere ?!

Domnule Tariceanu....  Demisia !

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 - detalii la http://www.doilasuta.ro ***

American politics Dvd region free Region free dvd player
Region free dvd Region mortgage company

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui