Buna ziua!
Sunt in cautare de raspunsuri cu privire la masurile si normele de
siguranta si control in domeniul agriculturii, dupa aderare.
Dincolo de rapoartele si studiile foarte generale pe care le-am gasit
deja si care sunt publicate pe diferite site-uri, poate cineva sa ma
ghideze spre documente, eventuale tratate sau intelegeri concrete in
care sa se explice poate si procesul de armonizare legislativa, si
exact ce anume se va modifica?

sau eventual ma puteti indruma spre alte insitutii sau centre
competente care sa imi poate oferi documente sau raspunsuri?

Caut aceste raspunsuri pentru a ajuta o comunitate de oieri care nu
stiu daca vor mai putea produce branza si lapte cat si cum produc acum,
daca vor putea inca avea atatea oi cate au acum, si care sunt se pare
pusi pe jar de cazul unoi oieri din Banat care au inceput deja sa isi
vanda oile "en gros" de teama ca nu vor putea tine pasul cu noile
reguli...

Va multumesc de ajutor,
Corina