..exista un teritoriu populat cu populatie evreiasca, in Federatia Rusa,
regiunea Amur - cu capitala Birobijan (Birobidzhan). Vezi, pe scurt:
http://columbia.thefreedictionary.com/Jewish+Autonomous+Region

"codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>Se pare ca "le-a fost dat un teritoriu" care a fost LUAT de la altii, fara
ca pe aceia sa-i fi intrebat NIMENI!
>Daca Marile Puteri erau asha "generoase", nu inteleg de ce nu le-au dat o
parte din teritoriul SUA sau UK sau Frantei, acolo, la ei, in tzarile lor!

>Codruta
>
>  From: george
>

>  Pe de alta parte, evreii dupa ce au fost masacrati cu milioanele le-a
fost dat un teritoriu in care au trait si cu mii de ani in urma unde sa
poata sa-si creeze o tara libera si independenta si daca este atacata,
fiindca fiind provocata cu rapiri si bombardata cu missile a pornit sa se
apare.

>  www.nuclearinfo.ro
>
>  ARIN
>  Al. Cinematografului 2, bl. H3, sc. 2, ap. 27
>  810271 Braila, tel. 0740.026091

http://sentimente.ro
Peste 300.000 de utilizatori te asteapta.
Vino si tu!